wtorek, 19 lipca 2016

Wyszłam za mąż, zaraz wracam!


Wkrótce napiszę coś więcej.
Żona Asik :)

25 komentarzy:

  1. Kocham to zdjęcie! Aż musiałam sobie je ściągnąć jak tylko ujrzałam je na fejsie, bo za każdym razem, gdy na nie patrze, na mojej facjacie pojawia sie uśmiech <3
    I powtórze sie może znowu, ale no... jestem z Was tak cholernie dumna!
    Trzym się Asik, ciesz sie wolnym i no... życiem mężatki :*

    PS Papus face rozwala system xD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co to także moje ulubione ^^ Ale czekam na rock'n'rollową sesję jeszcze ;D
      Sama jestem z nas dumna, że nie trafiliśmy na fail army XD
      Dzięki Bejb :*

      Tak, rozwala XD

      Usuń
  2. Gratuluje :) Małżeństwo to cudowna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Możliwe, od trzech dni jestem żoną i póki co mi się podoba ;D

      Usuń
    2. Ja trochę dłużej :) I do tej pory to bardzo mi się podoba :) Jest zupełnie inaczej :)

      Usuń
  3. Jakie cudowne zdjęcie ^^ Oboje jesteście tacy piękni! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajajaj!!! <3 <3 <3
    Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo miłości w rytmie rocka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Wam gratuluję-tak bardzo,że nie wiem co więcej mogę napisać. Po prostu cudownego życia! :)
    P.S. Urocza z Was para:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę :) moje gratulacje i wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz... wszystkiego najlepszego! Mnóstwa miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Asienko wszystkiego co najlepsze a przede wszystkim dużo miłości 😙 no i gratuluję 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Asik :* szczęścia na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i szczęścia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! świetne zdjęcie :)
    wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę szczęścia! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego, samych najlepszych chwil i dużo szczęścia, razem, na nowej drodze życia!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne jest to zdjęcie :D gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i jeszcze ja! kurczę jak zobaczyłam zdjęcie na fb, nie mogłam uwierzyć, że tak szybko ten czas zleciał. Gratuluję i życzę Wam każdego dnia tak szczęśliwego! ;-) niekończącej się miłości baaaa jeszcze więcej miłości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje:) Czekam na relacje:)

    OdpowiedzUsuń